Nevo Borg Oy:n asiakasviestintä uudelle tasolle

Nevo Borg Oy:n asiakasviestintä uudelle tasolle

Nevotex on Skandinavian ja Baltian maiden johtava verhoilu- ja huonekalualan toimija. Yrityksen valikoimiin kuuluu laadukkaat kankaat, nahkaa sekä erilaisia materiaaleja ja tarvikkeita. Yli 130-vuotiaan yrityksen toiminnan kulmakivinä ovat laatu, kestävyys, ympäristö ja ennen kaikkea asiakas ja asiakkaan odotuksiin vastaaminen. Ympäristö- ja laatukriteerejä todentaa emoyhtiö Nevotex AB:n saamat ISO 9001 ja 14001 -sertifikaatit. Suomessa yritys toimii Nevo Borg Oy -nimisenä. 

Uutiskirjejärjestelmän käyttöönotto

Nevo Borg Oy:n uutiskirjejärjestelmän käyttöönotto onnistui parissa päivässä ja asiakastiedote lähetettiin 8 päivää ensimmäisten keskusteluiden jälkeen. Nyt Nevo Borg Oy:llä on käytössään ajanmukainen ja toimiva ratkaisu asiakasviestintään. Lisäksi samalla kävimme läpi eri viestinnän keinoja ja tapoja, jotta muutosvaihe onnistuu mahdollisimman hyvin ja asiakkaat saavat tarvittavaa tietoa.

Nevo Borg Oy:n toimitusjohtaja Jukka Helmisen mukaan lopputulos puhuu puolestaan.

– Nopealla aikataululla toteutettu viestintäyhteistyö onnistui erinomaisesti. Koko asiakasviestintä harppasi ison askeleen eteenpäin. Nyt meillä on käytössämme toimiva ratkaisu, joka tukee koko yrityksen toimintaa, erityisesti myyntiä. 

Aina ei tarvita viikkokausien palaveerausta ja pohdintaa, miten asiat toteutetaan, jos tarve on selkeä ja siihen löytyy ratkaisu.

Lue lisää yrityksestä: www.nevoborg.fi

Lisätietoja viestinnän & markkinoinnin palveluista:

Petra Ruonakoski, 040 504 0031, petra.ruonakoski@idonea.fi

Kuva: Nevo Borg Oy