Tuskassa ei kärvistellä huonon ruoan tai juoman parissa

Tuskassa ei kärvistellä huonon ruoan tai juoman parissa – Teerenpeli mukana toista kertaa

Tuska-festivaali järjestetään tulevana viikonloppuna 28.-30.6 Suvilahden tapahtumakentällä. Teerenpeli on mukana festareilla nyt toista kertaa. Vihreä Bloody PyyGin Bar rakennettiin merikonttiin viime vuonna Tuskaa varten ja se sai paljon positiivista huomiota. Tuskan toimitusjohtajan Eeka Mäkysen mukaan muutokset trendeissä ja kulutuksessa näkyvät Tuskassa vahvana: ”Yhdessäolo, laadukas ruoka- ja juomatarjonta ovat tänä päivänä olennaista”.

Trendit ja kulutuksen muutos näkyvät myös Tuskassa

Tuska-festivaalin Eeka Mäkynen kertoo, että Teerenpelin tuotteet ovat toivottu lisä festivaaliin.

–  Palaute Teerenpelin kontista ja tuotteista oli äärettömän positiivista. 1/4 Tuskan kävijöistä listasi PyyGinin muistettavimmaksi brändiksi alueella. Veriroiskeita kontissa ja jääkylmää GT:tä lasissa niin voisiko mikään muu istuakaan paremmin Tuska-festivaalin tarjontaan, Eeka Mäkynen miettii ja summaa yhteen viime vuotta.

Tapahtumien yhteydessä on puhuttu paljon siitä, että oheisohjelma ja tarjonta, esimerkiksi ruoka ja juoma, ovat tänä päivänä nousseet entistä tärkeämpään rooliin. Myös Tuskassa muutos on ollut suuri. Uutta on mm. Pikku-Tuska, jonka myötä jokainen kolmen päivän sekä sunnuntain Tuska-lipun haltija voi tuoda mukanaan 0-10 vuotiaan tulevan hevikansalaisen tutustumaan metallifestaritunnelmaan.

– Muutos on hyvin merkittävä. Ruoan, juoman ja oheispalveluiden lisäksi päivän trendissä näkyy myös entistä enemmän yhdessäolon merkitys. Tuskaan on myyty tänä vuonna ennätysmäärä 3 päivän lippuja. Tuska halutaan kokonaisuutena, eikä harrasteta ns. ”cherry pickingiä” eli käydään vain katsomassa yhtä tai kahta bändiä. Brändiin luotetaan kokonaisuutena: kaikki toimii, meillä on turvallista, näkyvyys ja kuuluvuus ovat tärkeitä ja palvelumuotoiluun Tuskan kumppanit tuovat merkittävän panoksen. Kuten yhtiömme puheenjohtaja Juha Tynkkynen on jo vuosikymmenet sitten todennut: ”Mustat vaatteet, käteinen ja Gin & Tonic eivät koskaan mene muodista”, lataa Eeka Mäkynen.

Mäkynen kertoo, että Tuskan kävijäennätys on paukkumassa, sillä perjantai sekä lauantai tulevat olemaan loppuunmyytyjä, eikä sunnuntaikaan jää paljon alle. Koko festivaali on ensi kertaa K18-aluetta, mikä parantaa palvelua Mäkysen mukaan huomattavasti.

www.tuska.fi
www.teerenpeli.com/fi/Panimo-Tislaamo/Panimo-Tislaamo

Kuva: Teerenpeli 

***
Teerenpeli Yhtiöt Oy on innovatiivinen ravintola-, tislaamo- ja panimoalan perheyritys, joka täyttää tänä vuonna 25 vuotta. Konserniin kuuluu 7 Teerenpeli-ravintolaa Helsingissä, Lahdessa, Tampereella, Jyväskylässä, Oulussa (avataan kesällä 2019) Turussa ja Lappeenrannassa, Taivaanranta-ravintola, Teerenpeli Panimo & Tislaamo, Laivaravintola Teerenranta sekä Wine Cafe Olavi. Teerenpeli Yhtiöiden liikevaihto on noin 14 miljoonaa euroa ja yritys työllistää noin 100 henkilöä. Teerenpeli Panimo & Tislaamon tuotteet valmistetaan uusiutuvalla energialla. www.teerenpeli.com